Makaleler

Yıldız, M., Özdemir Cihan, M., Kurşun, E., Karaman, S., Akan, E.,  & Yılar, Ö., (2024). Whole Language Method or Phonics Method for Better Reading? An Eye-tracking Study.  Participatory Educational Research , vol.11, no.1, 121-141.                
Akan, E., Özdemir Cihan, M., Kurşun, E., Yıldız, M.,  & Aydemir Arslan, M., (2024). Whole Language Method and Phonics Instruction as Literacy Teaching Methods: A Systematic Review.  JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI , vol.2024, no.37, 247-280.                
Yıldız, M., Özdemir Cihan, M.,  & Kurşun, E., (2024). What is the Difference between Good and Poor Young Adult Readers?.  READING PSYCHOLOGY:AN INTERNATIONAL QUARTERLY , vol.45, no.2.                

Bildiriler

KURŞUN, E., YILDIZ, M., ÖZDEMİR, M., KARAMAN, S.,  & YILAR, Ö., (2019).  Çözümleme ve Ses Temelli İlkokuma ve Yazma Öğretim Yöntemlerinin Göz İzleme Metrikleriyle Karşılaştırılması . 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Turkey           
     
YILDIZ, M., KURŞUN, E., ÖZDEMİR CİHAN, M., KARAMAN, S., & YILAR, Ö., (2021). İlk Okuma-Yazma Öğretim Yöntemlerinin Okuma Anlama ve Davranışları Açısından Karşılaştırılması: Bir Göz İzleme Çalışması. 8. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Aksaray, Turkey

Tezler

AKAN, E. (2021). Çözümleme Ve Ses Temelli İlkokuma Ve Yazma Öğretim Yöntemlerinin Prozodik Okuma Becerileri Açısından İncelenmesi [Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi]. Atatürk Üniversitesi.